Friday, February 1, 2013

Partime Job @ De HusZa Cafe

Assalamu'alaikum dan selamat sejahtera kepada semua..

Hampir dua bulan to'wan tak update blog.. Rasa malas nak menaip, tambah pula dengan komitmen tugas yang makin bertambah kat sekolah..

Malam ini to'wan cuma nak gebang kat pembaca semua pasai partime job yang to'wan buat sekarang.. Asalnya to'wan hanya cadang nak buat partime job ni sebab sekolah bercuti panjang tahun lepas, tapi dek mula rasa serasi dengan kerja ni, to'wan lanjutkan sampai sekarang..

Kat sini la to'wan buat partime job...


De HusZa Cafe

Kedai ini berlokasi di Jalan Seriab, Kangar Perlis.. Kepada orang peghelih dan sesiapa saja, bolehlah berkunjung ke sini kalau nak jumpa to'wan.. Ecee.. bukan jumpa to'wan, tapi cuba mai makan kat sini..

Macam-macam menu ada kat sini; dari resepi turun-temurun masakan ibunda sehinggalah ke western pun ada dengan waktu operasi bermula dari pukul 4.30 petang sehingga 12.30malam..

Rasa tu jer kot to'wan nak coret untuk malam ni, moga bertemu lagi di lain entri....

Tahlil Perdana MADI 2013...


KLIK UNTUK TUMBESARAN

Maklumat lanjut : SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...