Thursday, August 21, 2014

Program JobandCash Menipu Pengguna...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Semalam ada to'wan terbitkan 1 entri dengan tajuk : Jana 3 Angka Pendapatan Sampingan Sehari Atau Lebih Tanpa Modal...!!!

Errrmmmm dengaQ tajuk pun dah mengujakan semua bukan..?? Buat pengetahuan semua, sehingga entri tu to'wan publishkan, inilah hasil dalam tempoh 24 jam yang to'wan perolehi...


Hohoho lumayan bukan..??

Mana tak lumayannya, setiap kali orang klik dan daftar, anda akan dibayar US$10; lebih kurang RM32 tu duit kita... Modal pula tak payah keluar sesen habuk pun, memang berbaloi-baloi..

Dengaq sekali macam tak percaya, tapi itulah hakikatnya.. Disebabkan to'wan pun memang nak tahu samaada program itu tipu @ tidak, to'wan g0-on ja sampai target yang ditetapkan iaitu US$300 ...

Dan akhirnya, pagi tadi bila buka link referral untuk tebus wang itu, memang sah-sah dah kena TIPU ...!! Bermacam-macam benda yang kena isi dan buat sebelum wang itu boleh si pengguna tebus.. Dah la tu, anda pula diminta untuk melanggan pelbagai aplikasi di telefon bimbit dengan ..

Jadi kesimpulan mudah to'wan, "Program JobandCash Menipu Pengguna..." . Ia sekadar web yang menjana pendapatan berasaskan PENIPUAN melalui trafik pengguna yang teruja ingin memperolehi hasil dalam masa yang singkat..

Memang dari mata kasar, kita takkan rugi apa-apa sebab tidak perlu keluar modal pun, tapi dalam masa yang sama KERUGIAN  turut ada dari sudut masa dan penggunaan internet melibatkan kouta.. Itu belum dicampur kerugian terhadap pengguna yang dalam diam telah terpengaruh untuk melanggan aplikasi di telefon bimbit yang menelan kredit tanpa sedar...

Banyak lagi kalau to'wan nak huraikan tentang sistem ini, tapi untuk lebih pembacaan berkaitan sistem yang tidak menguntungkan ini,  boleh rujuk : SINI

Sebenarnya bukan tidak ada sistem link referral yang mendatangkan hasil seperti yang INI , tapi disebabkan hasil yang lambat, mungkin tidak ramai yang berminat untuk mencuba... Mungkin to'wan akan tulis dalam entri yang akan datang...

Kepada yang dah jadi mangsa klik to'wan kelmarin, jutaan maaf dipohonkan.. Kalau to'wan sendri tak cuba sendiri, mana lah boleh nak kongsi entri bermanfaat ini dengan pembaca semua... kan.. kan.. kan..?? Sebelum lebih ramai yang terkena, biar to'wan pesan awal-awal....

Sekian, moga berjumpa lagi di lain entri.

***

Wednesday, August 20, 2014

Jana 3 Angka Pendapatan Sampingan Sehari Atau Lebih Tanpa Modal...!!!

Peluang menjana pendapatan sampingan TANPA MODAL yang boleh mencecah 3 angka sehari atau lebih..

Pelik bukan..?? Tapi itulah kebenarannya...


PENDAFTARAN PERCUMA..

TANPA MODAL..

BUKAN PENIPUAN ( Kalau rasa tipu, tak rugi apa-apa pun sebab 1 sen modal pun anda tidak keluarkan ) ..

TAK PERLU BELI BARANG..

TAK PERLU JUAL BARANG..

TAK PERLU CARI ORANG...

SYARAT UTAMA...

Anda adalah pengguna aktif FB, WHATSAPP, WECHAT, TWEETER dan seumpamanya...

Hanya klik LINK yang bakal saya berikan di bawah, buka laman yang tertera lalu mendaftar sebagai ahli..

Selepas pendaftaran anda akan menerima secara automatik USD25 (bersamaan RM80) dan anda akan mendapat Web Referral anda sendiri..

Hanya promosikan web anda itu dimana-mana laman sosial yang anda ingini dan setiap orang yang klik dan mendaftar melalui link yang anda promosikan pula, anda akan memperolehi USD10 (bersamaan RM32)..

Cuba bayangkan jika yang klik dan mendaftar dengan anda adalah 10 orang sehari didarabkan dengan USD10, jumlah pendapatan anda adalah RM320.00 sehari..

LUMAYAN BUKAN...???

Cepat.. Cepat.. Cepat.. Apa tunggu lagi..??


Hanya klik di SINI untuk memperolehi pendapatan pertama anda...!!!



**Makluman :
Entri / Artikel ini hanya ujian terhadap keberkesanan serta ketulenan terhadap link referral yang ditawarkan. TQ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...