Tuesday, September 27, 2016

Jana Pendapatan Sampingan Lumayan Dengan eReload & ePay

Assalamua'alaikum dan selamat sejahtera semua follower serta sahabat yang saya kasihi...

Hari ini saya nak ajak dan kongsi satu bisnes tambah nilai / pembayaran bil yang modalnya minimum tapi keuntungannya maksima...

Berapa keuntungan yang saya tawarkan...??

Bukan 1% ..
Bukan juga 2% ...
Tetapi 5% untuk setiap tambah nilai prabayar bagi semua telco ( maxis / celcom / digi / umobile dan lain-lain) ...

Tambah lagi dengan komisen 3% setiap bil utililies ( Postpaid / TNB / Air / Astro dan banyak lagi) yang dibayar melalui anda... Bayangkan jika bil itu jumlahnya RM100.00 komisen yang akan anda dapat adalah sebanyak RM3.00 . 

Nampak macam sedikit tapi lama-lama boleh jadi gunung kekayaan.... :)

Kelebihan lain...??

Boleh daftar agen / reseller di bawah anda dan syarikat akan bayar anda 50% daripada yuran pendaftaran ahli baharu....

Berapa modal permulaan..??

X RM1000

X RM500

X RM200

Dah tu berapa...??

Untuk keterangan lanjut, boleh klik SINI atau terus whatsapp saya di nombor : 019-5051616 ( Masrul ) ...

CEPAT REBUT SEBELUM TAWARAN HEBAT INI SAYA TUTUP.....!!!!


***

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...