Monday, July 18, 2011

Aku Nak Berehat Dari Dunia Blog...

Nak berehat dari dunia blog... Tiba-tiba saja semalam ini yang aku rasa lagi... Sebelum ni dah berapa kali bercadang, tapi last-last tak jadi juga...

Bukan kerana aku dah bosan menulis, bukan juga kerana orang tak suka kehadiran aku kat dunia blog ni ( tak tahu la kot2 memang ada), juga bukan kerana langsung tiada orang baca penulisan-penulisan aku... Tapi...

Sebab 'MASA' jealous sangat dengan aku la ni.. Sampai walau aku tak menulis pun, nak buat rutin blogwalking harian pun kadang-kadang dia tak bagi...

Walau bagaimanapun, aku bersyukur sangat kerana 'MASA' tu cemburui aku dengan benda-benda yang bermanfaat dan punya kebaikan untuk diri aku dan orang lain..

Jadi ka aku nak berehat dari dunia blog ni..??

Erm, insyaAllah jadi kot... Cuma tak tahu dalam tempoh bila dan berapa lama...

Moga bertemu lagi dalam penulisan yang akan datang jika aku tak jadi nak berehat... heee ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts