Thursday, August 21, 2014

Program JobandCash Menipu Pengguna...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Semalam ada to'wan terbitkan 1 entri dengan tajuk : Jana 3 Angka Pendapatan Sampingan Sehari Atau Lebih Tanpa Modal...!!!

Errrmmmm dengaQ tajuk pun dah mengujakan semua bukan..?? Buat pengetahuan semua, sehingga entri tu to'wan publishkan, inilah hasil dalam tempoh 24 jam yang to'wan perolehi...


Hohoho lumayan bukan..??

Mana tak lumayannya, setiap kali orang klik dan daftar, anda akan dibayar US$10; lebih kurang RM32 tu duit kita... Modal pula tak payah keluar sesen habuk pun, memang berbaloi-baloi..

Dengaq sekali macam tak percaya, tapi itulah hakikatnya.. Disebabkan to'wan pun memang nak tahu samaada program itu tipu @ tidak, to'wan g0-on ja sampai target yang ditetapkan iaitu US$300 ...

Dan akhirnya, pagi tadi bila buka link referral untuk tebus wang itu, memang sah-sah dah kena TIPU ...!! Bermacam-macam benda yang kena isi dan buat sebelum wang itu boleh si pengguna tebus.. Dah la tu, anda pula diminta untuk melanggan pelbagai aplikasi di telefon bimbit dengan ..

Jadi kesimpulan mudah to'wan, "Program JobandCash Menipu Pengguna..." . Ia sekadar web yang menjana pendapatan berasaskan PENIPUAN melalui trafik pengguna yang teruja ingin memperolehi hasil dalam masa yang singkat..

Memang dari mata kasar, kita takkan rugi apa-apa sebab tidak perlu keluar modal pun, tapi dalam masa yang sama KERUGIAN  turut ada dari sudut masa dan penggunaan internet melibatkan kouta.. Itu belum dicampur kerugian terhadap pengguna yang dalam diam telah terpengaruh untuk melanggan aplikasi di telefon bimbit yang menelan kredit tanpa sedar...

Banyak lagi kalau to'wan nak huraikan tentang sistem ini, tapi untuk lebih pembacaan berkaitan sistem yang tidak menguntungkan ini,  boleh rujuk : SINI

Sebenarnya bukan tidak ada sistem link referral yang mendatangkan hasil seperti yang INI , tapi disebabkan hasil yang lambat, mungkin tidak ramai yang berminat untuk mencuba... Mungkin to'wan akan tulis dalam entri yang akan datang...

Kepada yang dah jadi mangsa klik to'wan kelmarin, jutaan maaf dipohonkan.. Kalau to'wan sendri tak cuba sendiri, mana lah boleh nak kongsi entri bermanfaat ini dengan pembaca semua... kan.. kan.. kan..?? Sebelum lebih ramai yang terkena, biar to'wan pesan awal-awal....

Sekian, moga berjumpa lagi di lain entri.

***

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...