Tuesday, June 11, 2013

Aku Kembali Menulis...

Assalam dan salam sejahtera kepada semua pembaca...

Setelah beberapa lama sepi tanpa sebarang nukilan di blog ini, hari ini aku kembali menulis... Beberapa hari ni, terasa diri kurang bersemangat untuk melakukan sebarang aktiviti..

Andai buat aktiviti pun, fikiranku melayang entah ke mana.. Dan hari ini, tiba-tiba teringat kat blog yang telah lama ku biarkan usang ini...


Orang kata...

Peranan MEDIA BARU ni... Walau status atau tulisan itu biasa-biasa saja, tapi tahap kepantasan serta keberkesanan untuk maklumat sampai kepada orang atasan daripada orang bawahan memang tidak mampu diragui.. Dan aku sendiri dah dapat rasa kesan benda tu kelmarin...

Mungkin benar, PERSEPSI orang yang membaca terkadang mengatasi HAKIKAT perkara itu sendiri...
Benda yang sama bila diucap bertentangan mata, mungkin hanya 4 biji mata yang menjadi saksi bicara.. Sedang bila ianya dinukilkan, terasa bagaikan ada berjuta mata yang menjadi saksi... Dan inilah penangan persepsi sebenarnya...

Dan sekurang-kurangnya juga, aku dah luahkan apa yang orang lain nak kata tapi tak mampu untuk dikata....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...