Wednesday, November 2, 2011

Wordless Wednesday : Ayat Pengasih Atuk


Haji Ali Bin Sulong
92 tahun
Bomoh Perubatan

Individu di atas ialah atuk aku sendiri.. Masih kelihatan bukan gagah jika hendak dibandingkan dengan usianya..??

Banyak ilmu atuk yang sudah diperturunkan kepada anak cucunya, termasuklah aku sendiri.. Cuma dalam banyak-banyak ilmu yang aku dapat itu, ilmu berkenaan ayat pengasih untuk melembutkan hati WANITA sahaja tidak aku amalkan walau tiada unsur-unsur SYIRIK di dalamnya..

Agak-agak pembaca kenapa eh aku tak mahu amalkan..??

Tapi kalau ada sesiapa berhajat nak ambil, boleh saja aku nak bagi.. Hehe (=.=) 

3 comments:

ahmad said...

nak nak nak
:)

Azza Azman said...

nak nak.. mesti zikir dan ayat al quran kan...

Unknown said...

ya..hanya amalan dari Al-Quran.. kalau ramai yg nak..insyaAllah nanti to'wan kongsikan.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts