Monday, June 13, 2011

Hadiah Cuti Sekolah..

Salam dan selamat pagi untuk semua pengunjung blog Kalam Dari Pondok Tua ...

Alhamdulillah.. Pagi ni ada kesempatan sedikit untuk update blog.. Entri terakhir aku, bertarikh 7 Jun 2011; hampir seminggu yang lalu.. Bukan saja-saja tak nak update, tapi minggu lepas kan aku pergi holiday, laptop aku tinggalkan di rumah.. Niat asal memang nak update guna handset, tapi bila aku lihat hasil penggunaannya tempoh hari, terus aku batalkan niat.. Hehe

Pagi ni aku tak nak berceloteh apa pun.. Saja nak habaq yang hari ni sekolah dah dibuka kembali.. Jadi aku pun perlu bekerja kembali la.. Al-maklumlah aku kan guru... Huhu

Lagi satu, pagi ni aku tak mau tulis panjang-panjang.. Tiba-tiba saja aku rasa macam nak demam.. Tak tau la sebab pa.. Cuti lama sangat kot..

Sebagai gantinya aku nak kongsi beberapa keping foto untuk tatapan mata kalian; hadiah dari anak murid aku masa jawab kertas peperiksaan untuk subjek yang aku diamanahkan untuk mengajar mereka.. ;)

Anak murid contoh; jujur dengan guru...



Anak murid solehah; tak sabar nak jadi isteri mithali...



Itu saja aku nak kongsi pagi ni.. Nak kena pi cari panadol dulu ni.. Satgi ada kelas...

***

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...