Tuesday, June 7, 2011

Nak Pergi Holiday

Salam dan selamat pagi..Dah seminggu blog ini tidak ku update.. Biasalah sekarang kan cuti sekolah, jadi aku pun turut bercuti juga la.. Erm.. Dah anak murid bercuti, takkan aku nak pergi sekolah ngajar kerusi dan meja pula.. Huhu

Apa-apa pun tak bercuti juga aku sebenarnya.. Dok kat rumah, banyak kertas peperiksaan pertengahan tahun murid yang perlu disemak.. Jadi setelah sedikit susah-payah, dengan jawapan-jawapan 'power' dari anak murid yang terkadang memang memeningkan kepala aku sendiri untuk memberikan jumlah markahnya, termasuk soalan yang ditanya kembali kepada aku, maka akhirnya semuanya selesai.. ;)

Dan hari ni, aku nak pergi holiday.. Destinasinya..?? Kelantan Darulnaim...

Tu saja aku nak cerita.. Segan sebenarnya nak tulis panjang-panjang guna handset.. Hehe

Wassalam...
Published with Blogger-droid v1.6.9

2 comments:

EJA said...

salam towan amboi lama x p umah eja( blog eja)ehhehe amboi jauh berjalan makan angin dari perlis - kelantan nak kirim kepok lekor deehhh

Unknown said...

wassalam.. hehe jalan2 sambil release tension... erm insyaAllah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts