Wednesday, June 29, 2011

GA PERTAMA PUTERI KATEK

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Kali ni aku nak join GA PERTAMA PUTERI KATEK ...


Klik Pada Banner

3 TAJUK ENTRY TERBAIK anda sepanjang berblog

Aku pun kurang pasti sebenarnya nak letak 3 entri yang mana sebagai entri-entri terbaik sepanjang aku berblog... Apa-apa pun aku pilih 3 yang ini :

1. Kesian Arab Tu Kena Marah Dengan Melayu

2. Itu Cina Pun Faham Islam, Kita Melayu..??

3. Kenapa Blogger Melayu Sukar Bersatu..??

Jika anda perasan, walau ketiga-tiga entri ini ada perkatan Melayu tapi 3 entri di atas lebih kepada kisah kehidupan serta pengalamanku sendiri.. Tetapi disebalik kisah dan pengalaman itu, ada sesuatu yang mahu aku mahu kita ambil iktibarnya bersama..

Dan terima kasih to Puteri Katek untuk segmen ini...

LIFE IS TOO SHORT TO BE UNHAPPY!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts