Thursday, June 30, 2011

Review Khas : Entri Terbaik Bila To'Wan Menjadi Watak Cerita...

Salamullahi'alaikum dan selamat sejehtera...

Dah lama entri ni tersadai kat dalam draft sehingga aku sendiri sudah terlupa tentangnya...

Tempoh hari aku ada cakap nak buat review khas untuk blogger yang telah sudi jadikan aku ( to'wan) sebgai watak cerita untuk salah satu segmen Ben Ashaari.. Bagi yang dah lupa, boleh flash back kat SINI ...

Aku pilih untuk review blogger ini memandangkan dalam cerita yang dicoretnya tu ada sedikit kelainan berbanding cerita-cerita yang lainnya...

Sedikit info tentang blogger dan blognya yang telah aku pilih :

Seorang blogger perempuan... Blog yang simple dengan berheaderkan seekor panda di dalam kotak... Bentuk penulisan di dalam blog ini pula adalah dengan entri yang dipelbagaikan...Bila sekodeng dia punya blog archive, baru aku perasan yang blog ini baru berusia 2 bulan, tapi dia punya follower dah 900 lebih... Banyak tu...

Dan blogger yang aku maksudkan itu ialah..?? SINI ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts