Tuesday, June 21, 2011

Review Blog Dari Jamaluddin.Net & Penulis Senja

Salamullahi'alaikum dan selamat tengahari..

Entri ini hanya sebagai sedikit respon kepada 2 orang blogger yang telah sudi buat sedikit review untuk blog aku tempoh hari.. Walau dah beberapa minggu berlalu review tu, baru hari ni sempat nak buat entri balas..

Blogger pertama yang dah review blog aku; Jamaluddin.Net dengan mengemukakan beberapa soalan serta pandangan untuk aku jawab dan selesaikan..


Ini aku print screen saja.. Yang betul kat SINI

Respon aku,

"Buat masa ni to'wan nak kekalkan dulu dengan warna background hitam tu.. Lagipun hitam adalah warna yang punya nilai sentimental tersendiri untuk to'wan.. Berkenaan 'Blog Title dan Blog Description' pula, to'wan dah tukar ke warna putih sekarang.. Ni saja warna yang to'wan rasa sesuai.. Tentang kombinasi warna hitam dan warna kuning yang terlampau cerah bagi Link di Sidebar pula, to'wan hanya cuba nak sesuaikan dengan warna latar senja kat header tu... Dan lagi satu, header kat atas tu memang dah tak boleh edit sebenarnya memandangkan ia bercantum dengan template yang to'wan gunakan sekarang.. Apa-apa pun, terima kasih kepada Encik Jamaluddin kerana sudi review blog to'wan.. :) ".


Klik banner untuk ke blog

Blogger kedua yang review blog aku, Penulis Senja dengan katanya 'Ade latar senja la pulak .. i like'(merujuk kepada header blog aku) .. Entri tu kat SINI

Respon aku'

"Tu saja dia respon kat blog to'wan.. Mesti dia suka pasal latar senja tu sesuai dengan nama penanya sendiri 'Penulis Senja'.. Dan satu aku nak tanya, kenapa Penulis Senja suka panggil to'wan pak cik sedangkan rasa-rasa kita ni lebih kurang sebaya saja bukan? Apa-apa pun terima kasih review blog 'pak cik' Hehe ".


Klik banner untuk ke blog

Ok ni pandangan mereka, pandangan anda pula dengan blog aku bagaimana..??

***

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts