Sunday, July 3, 2011

1 Entri 1 Follower

Assalam dan selamat malam...

Malam ni tiada apa sangat nak kongsi dengan pembaca semua... Bukan tiada idea, cuma malas nak menulis.. Ni pun saja buat-buat rajin.. Hehe

1 Entri 1 Follower ... Ni target aku untuk bulan ni.. Mungkin nampak biasa, tapi bagiku sedikit luar biasa...

Sebenarnya... Bila orang datang ke blog kita, tidak semua akan terus follow.. Beberapa benda akan diambil kira, dan salah satunya adalah entri di blog kita...

Aku akui entri-entri di blog ini tidaklah sehebat entri blogger-blogger hebat yang sudah punya pengikut tersendiri seperti Ben Ashaari , Bangku Kosong dan Pembawa Wacana ; sekadar meyebutkan nama beberapa orang blogger yang saban hari aku baca penulisan di blog mereka...

Oleh yang demikian...

Untuk permulaannya, aku ingin cabar diri dengan mendapatkan seorang pengikut melalui setiap entri yang aku tulis di blog aku ni... Ini bermaksud jika untuk bulan Julai ini entriku jumlahnya 30, maka 30 orang follower juga aku akan dapat...

Kebaikannya...

Aku akan dapat seorang pengikut yang follow blog aku ni kerana entri yang aku tulis itu mampu menariknya, bukan kerana I Follow U, U Follow Me..

Banyak follower, tapi dalam banyak-banyak itu berapa banyak yang kembali lagi untuk membaca entri di blog kita..??

Aku tak kisah kalau follower blog ini sedikit, asal aku akan dapat pembaca setia... Itu maksud aku dari 1 Entri 1 Follower yang aku target ni..

Untuk malam ni, samada mampu atau tidak untuk aku dapatkan seorang follower. aku pertaruhkan entri yang INI ..

Anda baca.. Anda nilai.. Dan anda yang tentukan...

5 comments:

muhamad hanif said...

chaaiiiyyyoookkk !!

kotak bulat said...

waa..entri buat kb terpikir..sb kb xpnh plak target mcm ni.. 1 entri 1 follower..kb nk cmni gak la.. :)

to'wan said...

>>Muhamad Hanif : 10Q ... ;)

>>Kotak Bulat : Jom tambahkan follower merangkap pembaca setia... :)

eira said...

huiiihh..ad jgak trget camni ea..mmg ssah utk cr follower setia..eira aje y msuk blog dyorg saban hari,p terpulang la kt spe2 y nk msuk blog eira plak..xde pksaaan..nk follow ok aje,insyaAllah eira akn follow kembali..

suha said...

hehe cik suha dh terbaca entry tu n dh terkomen sekali (^_^)

yup entry yg bagus akan buat org setia baca blog kita dan cik suha dh ade beberapa readers..wanna be my next loyal reader?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...