Monday, July 11, 2011

Bila 'Ayahanda' Mengetuai Ops BERSIH ..

Assalamu'alaikum dan selamat sejahtera...

Dah baca tajuk kat atas tu..?? Ok.. Mai aku nak gebang kat hangpa...

Al-kisahnya...

Tadi masa perhimpunan pagi, telah dilancarkan kempen '1 Asrama 1 Guru' .. Ini bermaksud setiap bilik di asrama pelajar akan mendapat guru angkat masing-masing... Dan tujuan kempen ini sebenarnya lebih kepada pemantauan terhadap keBERSIHan asrama yang menjadi tempat tinggal pelajar..

Lepas perhimpunan, seorang pelajar memanggilku, "Ayahanda...!".

Aku berpaling kat dia lalu berkata, "Syyyyh... Jangan panggil kuat-kuat lagu tu, nanti orang dengar kena saman...! Ustaz bukan banyak duit macam Syamsul Yusuf tu... Haha ".

Apa-apa pun 'Ayahanda' hangpa ni akan pastikan dalam Ops BERSIH nanti, bilik kita jadi juara... Tapi tu la, kesian kat hangpa pasal tak dak 'Bonda' ... Doa-doalah bagi ayahanda cepat kahwin.. Hehe

' KEBERSIHAN ITU SEBAHAGIAN DARIPADA IMAN '

P/S :
Entri ini hanya entri suka-suki semata. Tiada berkaitan dengan mana-mana parti politik dan pertubuhan. Segala kesamaan adalah secara kebetulan.

1 comment:

Aina said...

ingatkan betul2 lah join perhimpunan 2.0 :LOL:

hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...