Saturday, July 30, 2011

I'm Back And Happy Birthday To You...

Assalamu'alaikum dan selamat sejahtera kepada yang membaca...

Setelah mengambil keputusan untuk berehat dari dunia blog lebih kurang dua minggu yang lalu (SINI) , hari ini 'I'M BACK'... Hehe...

Rindu..?? Itu sudah semestinya... Sebab tu aku kembali.. Huhu

Sedar tak sedar, 4 Julai 2011 yang lalu blog ini sudah mencecah usia 2 tahun... Blog ini yang dulunya terhasil dek keJEALOUSan aku melihat kawan-kawan yang berblog, kini sudah mula sebati dengan jiwaku sendiri...

Blog ini kini menjadi tempat aku meluah rasa, berkongsi pandangan serta maklumat dengan semua yang sudi berkunjung dan membaca di blog ini.. Terima kasih aku dahulukan kepada kalian...

Walau masa mula-mula berblog dulu, TARGET terbesar aku nak dapatkan 100 follower, tapi sehingga saat entri ini aku coretkan, follower blog ini sudah mencecah 2 kali ganda daripada apa yang aku harapkan itu.. Alhamdulillah segala puji dan syukur aku kembalikan kepadaNya...

Dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan 'HAPPY BIRTHDAY' to my beloved blog... Dan ada hadiah daripadaku untukmu SAYANG.. Cewah jiwang la sangat... Patutlah ada orang panggil aku USTAZ SENGAL...

Tapi aku tetap aku, bukan..?? Seorang yang namanya HAMBA... Yang masih masih ' Mencari Kekuatan Hati Di Sebalik Diri Yang Nisbi ' .......

klik

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts