Monday, August 15, 2011

Mereka Bertanya, Ilmiahkah Blog Aku..??

Assalamu'alaikum dan salam ramadhan almubarak...

Jika soalan dengan tajuk entri di atas diajukan, maka ini jawabku...

Blog aku bukan blog ilmiah; hanya sekadar cerita dan pendapat peribadi berkenaan sesuatu isu...

Tapi jika soalan yang sama diajukan pada blog aku yang INI, maka ini pula jawabku...

Ya ini blog ilmiah; kerana setiap perkongsianku berdasarkan pembacaan dan rujukan (melalui buku juga guru).... Meskipun tulisanku di dalam blog itu hanya ringkas dan tidak seilmiah penulisan UZAR, Dr. Maza dan Dr. Abdul Basit (sekadar menyebutkan beberapa nama)....

Tapi...

Itu memang tujuanku... Kerana Islam itu agama yng mudah, dan aku ingin permudahkannya untuk semua orang...

Kerana...

Tidak semua orang punya asas ilmu agama yang tinggi... Takut-takut mendatangkan kesalahfahaman bila membaca artikel-artikel yang tinggi nilai ilimiahnya. Namun, jika anda punya kemampuan, aku amat galakkan anda untuk membacanya sendiri...

P/S :
Aku alu-alukan anda untuk klik pada perkataan INI dalam entri di atas untuk menilai samaada blog aku ini blog ilmiah ataupun tidak.... :) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts