Thursday, August 4, 2011

Review Blog : Istimewa Ramadhan

Assalamu'alaikum dan salam ramadhan almubarak...

Sudah agak lama aku tak buat review blog... Dan selalunya blog yang terpilih untuk direview itu adalah berdasarkan blog-blog yang mana blog aku ada di dalam bloglist mereka...

Sempena Ramadhan kali ini, aku nak buat sedikit kelainan... InsyaAllah untuk review Ramadhan, blog-blog yang akan aku pilih nanti terdiri daripada mereka yang menjadi follower blog ini : Kalam Dari Pondok Tua juga blog aku yang ini : Dari Kacamata To'Wan ...

Mereka yang telah lama atau baru menjadi menjadi follower kesemuanya punya peluang untuk direview blog mereka.. Dan paling penting kriteria pemilihan mudah sahaja.. Tidak perlu buat segmen, cuma sekadar follow dan kemudian aku akan pilih berdasarkan nombor follower anda itu...

Nombor yang bagaimana bakal menjadi pilihan aku..??

Nombor yang mana ianya ada kaitan dengan peristiwa-peristiwa yang berlaku di dalam bulan Ramadhan; sejarah juga isu semasa... Sebagai contoh : Jika peristiwa Nuzul Quran berlaku pada 17 Ramadhan, maka follower yang ke-17 akan terpilih untuk direview dan dipromosi blognya oleh aku...

Mudah saja bukan..?? Sambil kita berkongsi maklumat, sambil kita berkenal-kenalan.. Mudah-mudahan Ramadhan menjadi bulan rahmat untuk kita semua...

P/S :
Kepada yang belum follow kedua-dua blog aku, kalau sudi silalah berbuat demikian... Dan aku sebagai tuan blog, sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda... :)

sila klik  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts