Saturday, September 24, 2011

Blog Review : Follower Ke-2

Assalamua'alaikum dan selamat sejahtera kepada yang membaca..

Cuba tengok ni..


Ni follower terkini untuk blog ke-3 aku : Kata JIWA : JIWA Kata (KLIK) .. Satu penambahan follower yang agak LEMBAP aku rasakan berbanding ketika menghasilkan blog yang ke-2 dulu : Dari Kacamata To'Wan (KLIK) .. Tapi tak mengapalah, masing-masing punya punya citarasa tersendiri bila memilih untuk membaca entri di blog bukan..??

Dan hari ini, aku memilih untuk membuat sedikit review blog untuk follower ke-2 blog aku itu memandangkan untuk follower pertama, dia tidak mempunyai blog... :)

"Hidup memerlukan PENGORBANAN, pengorbanan memerlukan PERJUANGAN, perjuangan memerlukan KETABAHAN, ketabahan memerlukan KEYAKINAN, keyakinan pula menentukan KEJAYAAN, kejayaan pula akan menentukan KEBAHAGIAAN."

Kata-kata di atas tagline untuk blog yang aku nak review.. Dan entri-entri dalam blog ini kebanyakkannya lebih kepada POLITIK .. Apa-apa pun anda baca sendirilah, kemudian anda nilai...

Klik : hakimiabutalib[dot]blogspot[dot]com

Dan terima kasih kepada blogger ini kerana sudi jadi follower kat blog aku.. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts