Sunday, September 18, 2011

Nak Buat Blog Baru Lagi...

Assalamu'alaikum dan selamat sejahtera kepada yang membaca...

Bila seorang kenalan maya bertanyakan dimana aku mengambil begitu banyak kata-kata berisi madah untuk dikongsikan di status facebok, maka aku cakapkan bahawa ianya sekadar apa yang terlintas di hati, lalu aku nukil dan kongsikan...

Lantas dia bertanyakan kembali mengapa aku langsung tidak menjadikan ia sebagai salah satu kombinasi entri penulisan di blog aku ini.. Aku cuma terdiam..

Dan semalam bila tiba-tiba aku terfikirkan kembali kata-katanya itu.. Ya, mengapa tidak aku mengambil pendapatnya itu..??

Akhirnya...

Hari ini aku mengambil keputusan untuk membina satu lagi laman blog.. Yang mana dalam blog itu nanti aku akan buat entri-entri yang berbentuk bingkisan rasa; madah, puisi, sajak dan apa saja yang mungkin berkaitan...

Secara peribadi, aku bukanlah seorang yang berbakat.. Tapi bila ada yang menghargai, apa salah mencuba bukan..?? Itu lebih baik dari langsung tidak mencuba...

Dan dua blog yang aku punyai kini, Kalam Dari Pondok Tua dan Dari Kacamata To'wan (KLIK) akan tetap kekal dengan method penulisannya masing-masing...

Kepada mereka yang setia membaca penulisan-penulisanku, diharapkan bersabar menanti kehadiran blog baruku itu.. He :D

( MOOD : Memikir nama dan tagline untuk blog baru )

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts