Thursday, October 20, 2011

HASRULHASSAN.COM - Inilah Blog Saya



Tuan Segmen

Cuba ceritakan bagaimana anda boleh bermula membuat blog, dan siapakah yang mendorong anda untuk terus berblog. Nyatakan beberapa orang blogger yang memberikan semangat untuk anda terus berblog.

Dulu, aku terdorong untuk berblog apabila CEMBURU melihat kawan-kawan yang punya blog; masa tu tahun 2009...

Kini yang mendorong aku untuk terus berblog ialah pembaca dan pengikut blog ini... Kerana aku ibarat PETANI, dengan blog sebagai TEMPAT BERCUCUK TANAM dan anda pembaca sebagai PEMUNGUT HASIL .. ( Eh, macam dah pernah aku sebut ayat ni, tapi kat mana eh..?? )

Dan bagi aku, mana-mana blogger yang MURNI niat kehadirannya di dunia blog ini, andalah pemberi semangat sebenarnya kepada aku..

Catatan Penulis :

Maaf, hari ini sibuk sedikit, banyak benda perlu diselasaikan sebelum bertolak ke Johor malam ini.. Entri ni pun buat ringkas-ringkas saja.. ;)

11 comments:

CikGu Ma said...

salam ziarah..dr segmen HH =)
jemput ke blog saya..

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2011/10/segmen-hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

HafizRahim said...

Singgah dari entry yang sama

Entry terbaru saya "HafizRahim.Com : Segmen HasrulHassan.Com - Inilah blog saya"

SALWA ISMAIL said...

Saya singgah dari segmen Hasrul Hassan jugak :)

http://salwaismail.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

http://salwaismail.blogspot.com

masz86 said...

Singgah dr segmen yg sama...

http://masrinasidek.blogspot.com/2011/10/segmen-inilah-blog-saya.html

eyryn said...

ryn singgah cnie dari segmen same :)
hehe.. teruskan b'blogging !
meh jengukk blog ryn pulak..

Kancil 8349 said...

cemburu yang baik...kerana kita dapat ilmu dari itu...semoga gembira dalam dunia blogging...salam perkenalan daripada Kancil

kalau sudi singgahlah ke blog Kancil

http://kancil8349.blogspot.com/2011/10/segmen-bk-inilah-blog-saya.html

nurul nabila bt medan said...

singgah jap! dri segmen sama ^^

http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

^^eKaTiKaH^^ said...

huhu, singgah sini dari segmen yang sama..kita satu group..salam perkenalan :)

fiza nurani said...

hai, berhati-hati time berblogging .. ;D

c genk bah ne said...

Datang dari segmen yang sama
Datang nak ziarah rakan blogger ^^
dah follow awak ^^

dah join segmen genk??Kalau belum marilah join

JEMPUT JOIN SEGMEN GENK[tinggal dua hari lagi!!hehe]

New Entri:
GENK DI BELGIUM

Amalina said...

Salam, Lina datang dari segmen yang sama. Selamat berkenalan! http://koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...