Saturday, October 15, 2011

Blog Aku Lambat Loading Eh..??

Assalamu'alaikum dan selamat sejahtera kepada yang membaca..

Entri kali ini hanya sebagai survey berkenaan SPEED LOADING bila anda berkunjung ke blog ini..

Ini pun dek beberapa orang yang meninggalkan komen di chat box yang blog aku ini lambat untuk loading.. Aku pun tak pasti sebenarnya samada yang meninggalkan komen itu ikhlas mengomen atau sekadar bertujuan untuk meninggalkan link ke blog mereka.. Jadi tampalan ini aku nukilkan...

Buat pengetahuan pembaca semua..

Pertamanya, aku hanya online menggunakan broadband dengan kelajuan yang tidaklah terlalu laju, juga tidak terlalu lambat; sebab aku tinggal di kampung bukannya bandar.. Jadi aku tidak dapat mengiyakan 100% kepada yang berkata itu..

Keduanya, di blog aku kini aku hanya letakkan benda-benda yang aku rasakan penting.. Widget-widget yang tidak perlu, dah lama aku buang.. Ini atas nasihat dan komen blogger-blogger lain yang berkunjung ke sini sebelum ini..

Jadi aku mengharapkan kerjasama anda yang membaca tampalan ini untuk sudi meninggalkan komen  berkenaan masa yang anda ambil untuk LOADING bila masuk ke sini.. Jika OK katakan OK, jika KO katakan KO.. Mungkin ada beberapa benda yang boleh aku perbaiki lagi selepas ini.. Ini pun untuk kebaikan anda juga yang mengunjung dan membaca.. :)

4 comments:

En iLham said...

saya rasa OK je
xde masalah pun

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

hmm okay je, tapi sebab saya tak rumah pakai streamix. Bila pakai bband kat hostel tak taulah. Macamni, widger follower tu letak kat side bar je, sebab bila letak kat atas jadi berat, sebab lebar dan besar.

Header sila nipiskan. Nipiskan sampai bila first sekali bukak blog je, nampak entry sekali bukan segedabak header.

Syamimi Razali said...

betul cakap cik azza, yang laen dah ok.

mungkin header tu kecik kan saiznya sedikit.

papeun, tahniah. u did a good job.

:)

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

yeay! header beginilah kegemaran ramai,.,tahniah! serius dah ringan sedikit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...