Tuesday, March 29, 2011

Berkongsi Trafik dari Bangku Kosong

Sebagai nak hargai tuan empunya blog Bangku Kosong yang sudi singah dan komen kat entri blog aku tadi (sini), aku nak join segmen dia..

Ni header blog dia :


Tajuk entri: Berkongsi Trafik dari Bangku Kosong

Soalan perlu dijawab : Mengapa perlunya trafik atau pengunjung ke blog anda..

Tuan blog kata perlu kurang dari 100 patah perkataan, jadi aku rasa sebaris ayat yang membawa kepada jawapan dah dikira memadai la kot.. Huhu

Jawab aku :

Dengan trafik atau pengunjung, seorang blogger akan rasa dihargai bila ada yang mengomen..

Dengan trafik atau pengunjung, seorang blogger lebih bersemangat untuk menulis bila melihat UV harian ke blognya..

Dengan trafik atau pengunjung, seorang blogger lebih mudah menyampaikan sesuatu samaada ianya berbentuk positif @ negatif..

Rasa-rasa kalau aku dok tulis dan ulang ayat 'dengan trafik atau pengunjung' ni, mahu 100 juga jawapannya.. Jadi aku hadkan 3 cukuplah, kang melanggar syarat penyertaan pula..

Tadi first time sampai blog ni dan first time juga aku sertai segmen tuan blog.. Hanya 300 penyertaan terawal akan dimasukkan dalam bloglist tuan blog.. Jika berminat bolehlah ke (sini)..

***

3 comments:

Admin said...

Salam .. nak gelak pun ada.. tapi tak apa .. saya bukan orang kejam .. saya dah ambik entri ni .. nanti jenguk dalam bloglist yer .. :)

Unknown said...

Wassalam..kenapa tuan rasa nak gelak yer? Musykil saya macam ni.. Adakah saya tersalah tulis apa-apa kat atas tu..?? Hehe..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

salam singgah dari mummy weiyda❤
keep it up blogging ya dear❤
‎(◕‿◕✿)

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts