Saturday, May 21, 2011

Blog Aku Dalam Bloglist Shinydonut...

Salam dan selamat pagi..

Erm bila aku review blog orang lain, selalunya orang tu akan letak blog aku dalam dia punya bloglist.. Dan untuk blog malam ni pun sama juga..

Cuba tengok ni...



Kriteria yang dia pilih untuk masukkan blg aku tu dalam dia punya bloglist..??

Entah.. Aku tidak punya jawapan.. Cuma kalau blogger tu baca entri ni nanti, tolong jawab erk... ;)

Apa-apa pun, terima kasihlah kerana berkongsi trafik dari blog anda... Hukhuk

Nak berkenalan dengan blogger ni..??

Jom klik header kat bawah..




***

2 comments:

Juwita Afifah said...

Wahh, faymes la tokwan ni.heheh.

Saya follow =)

Aishah Alkhushairi said...

hehehe... thx sbb buat entry psl blog sya. smua blog yg sya follow akan kuar list tu. tandanya blog tu mmg slalu sya kunjungi ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts