Saturday, May 14, 2011

Hadiah Hari Guru...

Bismillahirrahmanirrahim...

Tadi sekolah tempat aku menjadi guru sandaran buat sambutan Hari Guru.. Diawalkan 2 hari kerana hari Isnin dan Selasa sekolah akan bercuti sempena Hari Keputeraan Raja Perlis..

Erm.. Banyak aktiviti dan acara yang dianjurkan tadi termasuk sukan antara guru dan pelajar.. Cuma malam ni nak berkongsi dengan pembaca semua hadiah-hadiah yang aku dapat pada majlis siang tadi.. :)

Tak banyak pun aku dapat.. Maklumlah baru sebulan lebih berkhidmat kat SINI

Antara hadiah yang aku dapat..


Plat dari pelajar yang tertera ucapan 'SELAMAT HARI GURU'



Hadiah dari cikgu perempuan..
Single lagi tau ahaks :P

Lorh.. Awat pandang aku semacam jer..?? Ni tukar-tukar hadiah antara guru la.. Dak cabut undian dapat lagu tu, tima saja la.. Hukhuk

Tabung Katak

Ni tabung hadiah dari pelajar perempuan yang aku pernah cerita kat pembaca semua di entri INI ..

Motif dia bagi aku tabung..?? Erm.. Nak suruh aku kumpul duit supaya lekas kahwin kot.. Lalalala

Tapi banyak-banyak hadiah aku dapat, kat bawah ni paling istimewa..

Jeng.. Jeng.. Jeng.....


Pen merah, pen biru..
You marah, I love you..

Motif dia bagi aku pen merah..?? Erm.. Nak bodek aku la tu supaya 'murah' markah.. Maklumlah exam pertengahan tahun, Rabu depan..

Hehe.. USTAZ gurau saja... Tau aih kamu ikhlas bagi hadiah ni tadi..

Tu saja kot aku nak kongsi malam ni.. InsyaAllah kalau ada benda lain lagi aku nak cerita pasal Hari Guru, aku akan buat entri khas nanti.. Sama-sama nantikan..

Adios.. Wassalam

Catatan Penulis :

' MENJADI GURU ITU MUDAH, TAPI UNTUK MENJADI SEORANG PENDIDIK ITU MEMANG PAYAH ' baca entri INI ...


***

2 comments:

EJA said...

selamat hari guru..apakhabaq towan sihat ka?? lama na x bls komen..amboi towan la ni dah ada 2 blog..awat ramai sgt peminat ni..hehehe

to'wan said...

terima kasih.. :) alhamdulillah sihat2 aje, eja..?? erm pasal keperluan yg buat dua blog tu.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...