Saturday, May 7, 2011

Follower Ke-10..

Salam dan selamat malam..

Aku nak buat sedikit pengumuman.. Siapa nak tau, mai sini dok rapat-rapat.. Lelaki saja ok.. Perempuan dok jauh-jauh sikit; haram....... ;)

Ok.. Hari blog aku yang lagi satu nu dah bertambah seorang lagi follower menjadikan jumlah kesemuanya adalah 10.. Ek eleh.. Baru 10 dah nak kecoh... Lainlah kalau 10K...

Lalala.. Aku punya blog.. Bukan aku tulis entri ni kat blog korang pun, kan..kan..??

Tapi entri malam ni sebenarnya, aku nak cerita pasal si follower yang ke-10 tu..

Actually, aku tak kenal dia pun sebenarnya.. Cuma yang menariknya, dia follower terbaharu kat blog aku yang ni merangkap follower terbaru juga kat blog yang lagi satu nu.. Huhu dahsyat kau nyah.. 2 in 1 gitu..

Tengok ni...



Sedkit info yang aku dapat bila jelajah blog dia tadi.. Dia ni seorang perempuan.. Umur aku tak pasti.. Tapi tak boleh kahwin lagi kot.. Pasal bila aku dok usha-usha tadi, blog dia penuh dengan kartun.. Hukhuk gurau saja ok..

Cakap banyak tak mau.. Siapa nak bertegur-sapa dengan blogger ni, boleh pi SINI ..

***

2 comments:

OdydOdif said...

wah de my picture la...

::Mastura Zakaria:: said...

okeh, nak dok jauh2 sket..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...