Sunday, May 29, 2011

Penulis Senja Cari Blog Simple Dan Kemas

Salam dan selamat petang..

Tadi masa nak tag seorang blogger untuk seorang satu contest yang aku join (SINI), sesampainya aku ke blog dia rupanya dia dah letak link blog aku untuk satu segmen blog review..

Dan memandangkan untuk segmen ni tarikh tutupnya pukul 8.00 malam ni, jadi aku pun nak join juga..

Entahlah samada blog aku ni simple dan kemas @ tidak, cuma niat aku join sekadar nak dapatkan pandangan daripada blogger lain berkenaan blog aku.. Dalam beberapa segmen review blog yang aku join sebelum ni, pelbagai respon positif juga negatif yang aku terima.. Jadi sebelum beberapa perubahan darastik aku nak buat kat blog aku ni, aku hendak dapatkan dulu pandangan ikhlas dari blogger lain..

Masing-masing punya pandangan berbeza.. Yang berbeza itulah aku cuba nak satukan untuk mendapatkan hasil terbaik.. Jadi kepada Penulis Senja, aku join segmen anda...



Untuk ke segmen, klik header di atas

Komen aku tentang blog Penulis Senja..

Blog yang simple.. Dan aku paling suka dengan entri berbentuk bingkisan rasa anda a.k.a puisi, sajak serta adik-beradiknya yang lain... ;)

3 blog yang aku suka beserta headernya..







P/S :

Actually aku ingin juga blog aku yang INI direview sekali.. Tapi memandangkan untuk blog yang tu, semua perkongsiannya berbentuk ilmiah, bukannya segmen dan seumpamanya, maka blog yang ini aku pilih untuk direview..

Sekian.

***

3 comments:

peNulis SeNjA said...

thnks pakcik dah join.. any way sila amik banner ps kat sidebar tu and tepek kat blog ni kalau sudi hehehe .. blog yang berlatar senja .. huhuhu best la

Golden Rose said...

mcm2...bila dah nama bir takkan tak syak kot....salam perkenalan...singgah dr blog abgteror...jemput singgah...

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

kemboja said...

SINGGAH DR REVIEW BLOG PS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts