Friday, May 6, 2011

Fan Page Dari Kacamata To'Wan

Assalamu'alaikum dan selamat malam..

Harap-harap semua yang selalu mai singgah kat blog aku ni sihatlah hendakNya..

Malam ni tiada kisah peribadi yang aku nak kongsi dan jaja dengan pembaca semua, sekadar nak bercerita sedikit..

Al-kisahnya..

Semalam aku buat fan page facebook untuk blog aku yang baru tu.. Bagi yang belum tahu blog baru aku tu namanya Dari Kacamata To'Wan.. Kalau nak ziarah, boleh pi SINI ..

Mesti ramai yang akan kata kat aku nanti, blog baru berusia 3 hari dah ada hati nak buat fan page.. Ingat kamu tu artis ka..?? Perasan popular sangat..??

Tak pa.. Tak pa.. Tu pandangan masing-masing, anda berhak untuk bersuara...

Tapi aku nak jawab macam ni saja la..

Kalau aku ni nak berlagak macam artis, atau aku ni perasan popular baik aku buat fan page untuk blog aku yang sedang anda baca ni saja.. Follower pun dah ramai.. Tapi pasal apa tiba-tiba saja aku buat fan page untuk blog yang satu lagi..?? Yang followernya pun masih tak sampai pun 10 orang??

Alasannya..

Blog yang anda baca ni kebanyakkannya berkaitan dengan diari hidupku.. Sedang blog yang satu lagi tu aku buat khas untuk berkongsi benda-benda yang lebih ilmiah dengan pembaca.. Jadi bukankah lebih baik aku kongsi penulisan-penulisan yang bermanfaat daripada aku menjaja kisah sendiri..?? Pahala dapat, dosa kurang...

Cakap banyak tak mahu..

Siapa-siapa yang sudi, bolehlah ke fan page Dari Kacamata To'wan di SINI ..

Ni perkongsian terkini tentang blog baru aku..

Jumlah pageviews bermula 3 Mei 2011 sehingga waktu entri ini aku catatkan adalah 192 dan pengikut follower terkini adalah 9 orang..



Sekian.. To'Wan melaporkan dari blog ~ Kalam Dari Pondok Tua ~

***

1 comment:

semutsengal said...

takpa, blog aku yang ciput pun ada fanpage juga..peduli orang kata bahgia kita rasa ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts