Wednesday, May 11, 2011

Laman Cahayamata...

Assalamu'alaikum dan selamat pagi..

Semalam, setelah pulihnya internet daripada lumpuhnya, benda pertama yang aku buka mestilah blog aku ni (SINI) ..

Masa dok check trafik harian, capaiannya datang dari satu blog yang ni.. Berdasarkan pengalaman aku sebelum ni, jika sekiranya capaian itu datang dari blog yang kita sendiri tak kenal, maka selalunya dia akan letak blog kita dalam dia punya bloglist.. Dan sesampainya aku ke blog tu, dengan sedikit semakan, ternyata telahanku itu tepat..

Terima kasihlah pasal sudi letak blog aku kat situ.. Dan ni bloglist yang mana blog aku masuk dalam senarai tu...



Sedikit info tentang pemilik blog ni :

AINA

Satu-satunya isteri kepada En.Mat P, ibu kepada Aman, Almustofa, Addin dan Fatih. Anak sulung Pak Lah dan Mak Engku. Berkhidmat sebagai pengurus rumah tanpa tangga.

Ok.. Nak berkenalan dengan lebih lanjut dengannya, boleh klik banner di bawah..



***

2 comments:

Aina said...

salam kenal ..

terima kasih to'wan

blog yg masuk dlm bloglist saya tu semuanya yg sy suka, letak kat situ supaya senang sy nampak dan pegi baca.kalau ada blogger lain yg terjah tu bonus lah untuk to' wan..

terima kasih sekali lagi untuk entry ini :)

Unknown said...

wassalam..

Owh yeker? terima kasih sekali lagi untuk itu... :)

Juga salam perkenalan di alam maya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts