Tuesday, May 3, 2011

Blog Baru Aku Dah Siap...

Assalamu'alaikum dan selamat malam semua...

Alhamdulillah akhirnya aku dah berjaya 'decorate' satu blog yang baru macam yang aku cadang nak buat pada entri siang tadi (SINI)..

Apakah nama blog baru aku tu..??

Dan bagaimana rupanya..??

Headernya pula bagaimana..??

Jika nak tau, jom terjah blog aku tu ----------> SINI

Catatan Penulis :

Dalam blog penulis yang baru ni sudah ada entri yang pertama. Meskipun hanya dicopy paste dari sumber asalnya di (SINI) tetapi entri itu memang bermanfaat untuk dibaca sebagai penambah pengetahuan untuk pembaca semua..

Dan penulis menanti follower yang pertama untuk blog baru ini..

***

2 comments:

Unknown said...

dah ada dah follower pertama

Unknown said...

>> faris adli : 10Q sudi jadi follower yang pertama.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts