Tuesday, May 24, 2011

Lagi Blogger Bloglistkan Blog Aku...

Salam dan selamat petang..

Seperti kebiasaannya, bila ada saja blog aku dalam bloglist blogger lain, aku akan kasi review itu blog... Dan sekali lagi aku ingatkan, review ini khas aku buat untuk mereka yang tak pernah aku minta pun untuk berada dalam blogkist diaorang, tapi diaorang dengan sukacitanya nak masukkan aku dalam tu...

Dan hari ini sasarannya.. Jeng.. Jeng.. Jeng..

Pertama yang aku pasti, blog aku sudah berada kat situ untuk satu tempoh waktu yang lama memandangkan tagline yang timbul adalah yang lama iaitu 'Tusbihul Khair Min Ahlil Khair' sedang yang terkini aku gunakan adalah 'Kalam Dari Pondok Tua' ...

Ce tengok.. Ce tengok...



Keduanya, blog ini lebih menjurus kepada keagamaan.. Ini boleh kita ketahui bila melihat kepada entri-entri, kata-kata, serta blog-blog yang blogger ini senaraikan..

Dah macam mana blog aku boleh tersesat..??

Mestilah.. Dulu blog aku pun blog keagamaan juga, tapi sekarang ni dah jadi rojak buah-buahan.. Hukhuk

Jadi, sebagai penyelesaiannya apa kata tukarkan link blog aku yang ni dengan url blog aku yang baru INI .. Hehe tu pun kalau sudi la... Lalala

Ketiga, loading untuk blog ni tidaklah terlalu berat, dan tidak juga terlalu ringan... Tidak banyak widget yang menunggu masa untuk loading akan tetapi untuk bloglist tu apa kata aku cadang supaya anda setting kepada hanya nama blog dan entri terkini dipaparkan.. Untuk imej tu, aku berpandangan tiada keperluan sangat pun...

Keempat, sayang blog ini tidak berheader.. Sebenarnya header berfungsi sebagai pemikat mereka yang berkunjung ke blog anda.. Ia melambangkan identiti kita.. Tak semesti perlu gempak, header biasa-biasa pun dah ok.. Tapi tak pa kot tiada, memandangkan untuk follower dia dah letak pada bahagian paling atas..

Tu saja kot review dari aku.. Banyak-banyak sangat pun, nanti 'angin' pula blogger tu dengan aku hehe..

Aku mengundur diri dulu.. Wassalam



Klik gambar untuk ke blog

***

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts