Thursday, May 5, 2011

Header Baru & Hukum Menyambut Hari Ibu..

Salam dan selamat tengahari...

Tiada apa yang hendak aku coretan, sekadar sedikit pengumuman dan makluman...

Pertama, sebenarnya hari ini blog aku yang satu lagi tu dah dapat header yang baru.. Semuanya hasil kerja bertungkus-lumus si blogger Kei Seichi .. Nak kenal dengan blogger ni, korang boleh singgah SINI ..

Dan bagi yang nak tengok header yang telah siap direkabentuk juga untuk yang belum jejak kaki lagi kat blog baru aku, pi SANA ..

Kedua, entri terbaru kat blog kedua aku tu tentang hukum kita menyambut Hari Ibu.. Islam bagi atau tidak..?? Nak tahu, sila juga ke SUNU

Ok.. tu saja nak tulis tengahari ni.. Cuaca pun mendung nak hujan... Tiba-tiba mai rasa mengantuk.. Huhu

Moga ketemu lagi.. Wassalam...

***

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...