Wednesday, May 4, 2011

Free Header by Kei Seichi

Assalamu'alaikum dan selamat pagi...

Semalam dengan rasminya aku dah ada blog baru.. Dan follower pun dah ada tiga orang.. Hehe kira ok la tu daripada tiada langsung, bukan..?? ;)

Jadi entri hari ini khas aku buat untuk mendapatkan header free untuk blog baru aku tu yang bakal disponsor oleh Kei Seichi.. Bagi yang belum tau, boleh singgah SINI ..

Istimewanya, Si Kei Seichi ni akan design header untuk blog yang berminat berdasarkan permintaan blogger itu sendiri.. Maknanya dari segi saiz, background, ayat beserta tagline dan seumpamanya, anda sendiri yang tentukan... Dan yang paling penting, ianya tanpa dikenakan sebarang bayaran.. Jadi sekiranya berminat, apa tunggu lagi..??



Ok terus saja untuk header yang aku bercadang nak minta tolong Kei Seichi buatkan..

1. Size header : 2054x 1106 ni siaz header sementara yang aku pakai sekarang.. Kalau boleh nak kecil sikit dari tu...

2. Background color : Header sekarang backgroundnya berwarna putih.. Jika Kei Seichi nak tukar warna background untuk header aku tu, so secara automatik juga background blog aku akan ditukar warnanya mengikut kesesuaian header yang telah siap nanti...

3. Ayat @ Tagline @ Seumpamanya : Nama blog : Dari Kacamata To'Wan... Tagline dia : ~ Wacana Ilmiah Perkongsian Bersama ~ Jadi aku nak letak dua benda ni saja kat atas header tu.. Nama blog kat bahagian atas.. Tagline pula kat bahagian bawah..

4. Font : Yang ni aku serahkan kepada kreativiti Kei Seichi sendiri...

5. Gambar : Yang paling penting, aku nak ada gambar kacamata hitam dalam header tu.. Yang ni pun aku serahkan atas kreativiti Kei Seinchi juga.. Terpulang kat dia nak ambil kat mana gambar tu.. Dia punya gambar cermin mata pun, aku tak kisah... Dan aku izinkan juga untuk dia menambah gambar-gambar lain yang difikirkan bersesuaian dengan nama dan blog aku tu..

6. Contact : Dah siap, hubungi aku kat talian bebas cukai 1-300-800-TO'WAN.DOT.DOT.. Hehe gurau saja ok.. Boleh bagitahu melalui emel aku : abuhanif186@yahoo.com juga boleh maklum kat mesej atau wall facebook aku : Masrul Mahdzor

Erm tu saja kot yang aku nak untuk header blog aku tu..

Catatan Penulis :

Ini header sementara yang dipakai oleh penulis..



Klik untuk ke blog..

***

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts