Sunday, May 29, 2011

Blog Saya Biasa Biasa Je Tapi Cool!

Salam dan selamat petang..

Aku nak join contest Cik Aish.. Tak menaruh harap nak menang tapi aku tetap nak join juga huhu..

1. Mestilah menjadi follower Belog Cik Aish

Sudah...

2. Buat satu entry bertajuk Blog Saya Biasa Biasa Je Tapi Cool!

Selesai...

3. Dalam entry tu anda wajib letak 1 entry korang yang terbaik (letak link je)

Erm.. Ntah la yang mana terbaik antara semua entri dalam blog aku ni.. Tapi aku nak letak link yang ni; satu perkongsian yang aku tulis khusus untuk diriku dan diri blogger-blogger yang lain...

http://abuhanif186.blogspot.com/2011/03/ustaz-ni-blogger-kan.html

4. Letak header Belog Cik Aish dalam entry tersebut dan linkkan ke Belog Cik Aish



5. Tag SEORANG rakan blogger dan pastikan dia tahu dirinya ditag

Aku nak tag senior aku yang ni.. Nadiyah Hashim dengan blognya : relaks..tenang..simple..

6. Letak link entry tu dekat sini

On the way...

Tu saja.. Ma'assalamah..

***

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts