Monday, May 23, 2011

Segmen Blog Review Oleh Jamaluddin.Net

Salam dan selamat malam..

Dah lama aku tak join segmen blog review oleh blogger.. Dan malam ni yang menjadi pilihan aku laman Jamaluddin.Net

Antara sebab utama aku selalu join segmen blog review adalah kerana aku nak tahu pendapat blogger dan pembaca lain tentang blog tak seberapa aku ni.. Yang kurang aku cuba perbaiki, dan yang disukai aku cuba kekal dan pertingkatkan..

Ok.. aku terus saja ke segmen..

Banner Tuan Empunya Segmen



Untuk segmen ni, tuan segmen minta tulis apa-apa saja yang nak ditulis.. Lagi bagus kalau komen untuk memajukan blog beliau...

Erm.. Aku tak pandai sangat bab nak komen-komen ni.. Jenis aku, bila aku suka dengan satu-satu blog tu, aku akan follow.. Tak kisah kesukaan aku disebabkan blog itu sendiri yang menarik dari segi penyusunannya, atau menarik dari segi entri-entrinya.. Yang pasti, bila suka 'I Follow U"... ;)

Apa-apa pun memang aku suka dengan laman Jamaluddin.Net ni.. Banyak info-info serta entri-entri bermanfaat terutama berkenaan tips-tips serta tutorial yang akan kita dapati bila berkunjung ke laman ini...

Bagi yang nak tahu dengan lebih lanjut, klik SINI

Sekian.. Wassalam

***

4 comments:

semutsengal said...

hahah, yelakan..taknak lah i follow u, u mesti follow i.

EJA said...

hahahah kelakar la towan ni..heheeh

Ir. Jamal said...

Assalamualaikum dan Salam Ziarah dari Jamal.

Betul tue, Jamal tak pernah pun minta simpati sesiapa follow blog Jamal. Sebab tue la followers pun kurang. Baru dalam 300 lebih je. Biarlah mereka follow dengan rela hati kan...:-)

InsyaAllah malam nanti kalau sempat Jamal review blog nie. Bila dah siap Jamal inform di ruangan komen nie ye

Ir. Jamal said...

Jamal dah siap review blog ini. Boleh baca entry dibawah nie ye..:-)

BLOG REVIEW OLEH JAMALUDDIN.NET #4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts