Saturday, April 30, 2011

Aku Pinjam Kata-kata Ben Ashaari..

Salam dan selamat tengahari semua..

Tadi masuk ke laman Digi WWWWow Awards.. Saja nak semak kedudukan terkini blog tak seberapa aku ni.. Alhamdulillah satu pencapaian yang memberansangkan untuk blogger picisan macam aku ni..

Sehingga pukul 12.30 tengahari tadi, blog aku berada pada kedudukan 82 untuk kategori Blogger of The Year..

Cuba tengok print screen ni...



Lagi satu yang aku perasan, untuk trafik mingguan juga harian blog aku ini banyak juga datangnya dari laman ni.. Betul-betul tak dijangka dan diluar dugaan..

Tiba-tiba saja aku teringat kata-kata Ben Ashaari dalam entri untuk pertandingan Blogger of The Year yang turut beliau sertai ini.. Ben sebut,

"Bila join , sekurang-kurangnya aku dapat la curik 1-2 follower baru kan .. Saja saja jee... Bukan gila glamer ok ! Aku tak harapkan kemenangan langsung .. Tapi kalau menang camana ?? Hahaha... Kalau ? KALAU aku tu ibarat aku dipelawa jadi angkasawan laa.. Cuma boleh pasang angan angan je laa...".



Entri tu kat (SINI)

Hari ini aku nak rasa nak thumb up untuk Bro Ben.. Aku akui kebenaran kata-katanya itu memandangkan aku sendiri dah mula rasakan kesannya bila aku join pertandingan Blogger of The Year ni.. Dan sebenarnya pertandingan ini aku sertai pun setelah aku baca entri Bro Ben tu.. Hehe

Jadi, terima kasih Bro Ben kerana bagi aku pinjam kata-kata anda tu sebagai azimat walaupun tanpa keizinan.. Jadi sekarang aku nak minta izin la ni, boleh tak..??

Ok.. Tu saja aku nak gebang tengahari ni.. Kepada sesiapa yang belum baca 'Kenapa Aku Seorang Blogger' untuk segmen Ben Ashaari yang aku join Khamis hari tu, sila klik (SINI)..

Juga kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai pertandingan Digi WWWWow Awards , tetapi belum mendaftar boleh klik kat logo di bawah..



Mana la nak tahu, dapat juga curi follower barang seorang dua... :)

***

2 comments:

Ben Ashaari said...

salam

boleh je bro.. kata kata aku tu pon milik Allah.. Hak DIA ..guna je ..tqqq kerana sudi kredit pada aku..

Unknown said...

w'salam.. 10Q berikan keizinan.. & sama-sama kembali.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts