Wednesday, April 27, 2011

Sedikit Tanda Penghargaanku Untuk Blogger-Blogger Ini..

Salam dan selamat malam semua..

Erm.. Banyak isu yang hendak ditulis untuk entri baru kat blog aku ni, tapi tak tahu nak dahulukan yang mana dahulu.. Pepatah to'wan sebut, "Dahulukan yang paling penting daripada yang penting...". Jadi malam ni aku dahulukan entri yang ni dahulu..

Entri malam ni khas sebagai sedikit tanda penghargaanku untuk blogger-blogger yang telah menjadi penyumbang terbesar kepada follower serta trafik harian ke blog tak berapa popular aku ni bagi tempoh dua bulan kebelakangan..

Pertama, tanda penghargaanku untuk blogger ini yang sudi beri peluang untuk blogger macam aku ni join dia punya segmen.. Juga peluang untuk aku tampal link entri blog aku kat dia punya blog.. Ramai follower baru blog aku datang dari dia punya blog... So, terima kasih Bro..

Siapa blogger tu..?? Ni ha..



Kedua, tanda penghargaanku untuk 2 orang blogger ini yang sudi review aku punya blog.. Terima kasih untuk pandangan ikhlas korang tu..





Entri ikhlas tu kat (SINI)..

Ketiga, tanda penghargaanku untuk 2 orang blogger ini yang sudi masukkan blog aku dalam bloglist diaorang atas permintaan aku sendiri.. Huhu muka tak malu betul aku ni... Dah la blog aku ni tak seberapa pun..





Dan yang terakhir, tanda penghargaanku untuk 2 orang blogger ini yang sudi masukkan blog aku dalam bloglist diaorang tanpa dipaksa.. Nak tahu kenapa blog aku jadi pilihan..?? Aku tiada jawapannya.. Tanyalah mereka...





Cuma yang aku perasan, follower aku tidak bertambah secara drastik secara dasarnya.. Tapi dalam yang sedikit tu, aku dapat banyak juga pengikut dan pembaca setia.. Maksud aku, mereka follow blog aku bukan pasal blog aku ni telah direwiew mahupun aku join segmen, akan tetapi kerana mereka rasakan blog aku memang patut untuk difollow.. Contoh paling dekat, tak kesemua segmen Ben Ashaari yang aku join, aku dapat pertambahan follower..

Atau dalam bahasa yang lebih mudah, selepas mereka jadi follower blog aku, mereka akan kembali lagi untuk membaca entri seterusnya, bukannya follow lepas tu terus tak mai-mai dah... That what I mean by 'Pengikut dan Pembaca Setia'...

Aku utamakan kualiti bukannya kuantiti.. Tetapi bila dapat dua-dua sekali, tu namanya rezeki..

Ayat terakhir aku, " Terima kasih untuk kesemua blogger-blogger ini dan sesiapa saja yang menyokong aku di dalam dunia blog ini.. Tanpa anda, tiadalah aku.. Kerana di antara tanda kita bersyukur kepada Allah itu adalah dengan berterima kasih sesama manusia..."

***

3 comments:

Browacana said...

Sama-sama.... ruangan komen belum dibuat pop up window..:)

Unknown said...

wah terharunya..hehe sama sama..selamat berblogging ok!

Kelab Kembar Malaysia said...

haa... terima kasih bro! bukan bro mintak masuk blog list aku.. tapi aku yang nak cari balik orang2 yang ada dalam bloglist aku dulu.. tqvm bro!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts