Friday, April 1, 2011

My First Blog Review.. Kisah Hidupku..

Assalamu'alaikum.. Ucapan salam di petang Jumaat..

Masih ingatkan kalian tajuk entri aku tempoh hari 'Ustaz Ni Blogger Kan..??'

Kalau dah lupa @ belum baca, klik (sini)..

Dalam entri tempoh hari, aku ada sebut tentang seorang peserta perempuan Leadership Training Camp yang pernah tersesat kat blog aku ni.. Dan sebagai ganjaran disebabkan dia pernah tersesat tu, aku tak denda kumpulan dia untuk tugasan yang perlu dilesaikan dalam slot explorace... Hehe

Balik solat Jumaat tadi bila buka blog, dia terjah lagi blog aku hari ni.. Dan tinggalkan komen kat entri yang dok cerita pasal dia tu.. Ahlan wa sahlan sekali lagi untuk kamu Fatin.. :)

Si Fatin ni, masa kat kem tempoh hari aku rasa dialah peserta paling aktif.. Untuk setiap slot, selalu saja ambil bahagian.. Cuma satu saja, dia ni banyak mulut sikit.. Tengok sajalah dalam slot debat ala parlimen yang aku jadi moderator tempoh hari, bergegar seisi dewan persidangan dengan suara dia saja.. Huhu

Yang ni bukan ustaz nak kutuk kamu tapi cuma sekadar nak puji.. :D

Ok nak kenal lebih lanjut dengan tuan empunya badan..?? Jom pakat terjah dia ramai-ramai dan ucapkan 'selamat datang' kat Fatin memandangkan dia ni baru nak berjinak-jinak dengan dunia blog..

Terjah sini : Kisah Hidupku..

***

2 comments:

Fatin Aamily said...

. . ooo . . ta kutuk yerk . . hehe . . yela tu ustaz . . huhu . . betul2x saia budak bwu nk bjinak2x gn dunia blog ni . . banyak lagi kekurangan yang perlu d baiki . . harap tunjuk ajaq . . :)

Unknown said...

InsyaAllah..kalau nak ustaz tunjuk ajaq fatin, boleh guna rotan dak..?? He..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts