Monday, April 25, 2011

Super Fantastic Folks !

Assalamu'alaikum dan salam petang Isnin untuk semua..

Sebentar tadi, semak trafik harian ke blog aku, datang satu URLnya dari blog yang ni.. Erm.. Entah apa yang blogger ni tak puas hati dengan aku..?? Aku ada berhutang dengan dia kot..??

Jadi tanpa membuang masa aku pun terjahlah ke dia punya blog..

Dan akhirnya aku pun tahulah apa sebenarnya ketidakpuasan hatinya itu..

Ada ka patut, dia kata aku 'Super Fantastic Folks !'.. Sat nak buka google translate nak terjemahkan ayat tu ke Bahasa Melayu.. Ok maksudnya, 'Orang Yang Sangat Hebat'..

Huhu.. Aku gurau saja ok.. Sebenarnya blogger tu tiada apa pun ketidakpuasan hatinya terhadap aku.. Sebenarnya 'Super Fantastic Folks !' tu merujuk kepada salah satu daripada dia punya bloglist.. Dan aku berada di dalam bloglist tu bersama beberapa orang blogger yang lain..

Cuba tengok ini..



Erm.. Tak terucap dengan kata rasanya bila orang label aku macam tu.. Terharu pun ada.. Aku cuma blogger biasa saja.. Awat label aku sampai macam tu..?? Nak start menangis dah ni.. Boleh pinjam sapa-sapa punya bahu sat..??

Apa-apa pun sebagai tanda penghargaanku, entri ni khas untuk anda...

Jom pakat terjah dia..




Memandangkan dia masih baru dan jumlah follower pun masih kurang, apa kata bila dah terjah tu sudi-sudikanlah untuk menekan butang 'FOLLOW' kat blog dia...

***

5 comments:

EJA said...

wah tula eja dah habaq dah sat lagi towan mst popular cam abg ben..hehehe tahniah terbloglist ye..heheh dah follow :)

Unknown said...

hukhuk.. xmau la popular satgi kena update blog setiap hari huhu..

syuhada ibrahim said...

hehehe. jangan marahmarah ye to'wan. SUPER FANTASTIC kott. hee :DD
terima kasihh di-atas entry ini ya ! :D

follower sikit gler kan. hehehe.
biasala. budak baru belajar. btw , THANKS AGAIn :DD

Unknown said...

>>syuhada : tak dak nak marah aih, to'wan ni jenis sporting.. huhu sama-sama... erm insyAllah lama-lama banyak la follower blog tu.. yg penting kena rajin menulis.. ;)

syuhada ibrahim said...

hehheeh. insyaAllah :D terima kasih to'wan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts