Friday, April 1, 2011

Mari Join Segmen Blog Review oleh Cik Aish

Salammullahi'alaikum semua..

Lepas asar tadi, masuk blog Bangku Kosong, jumpa segmen ni.. Bukan segmen dia, tapi orang lain punya segmen.. Dan ni first segmen yang aku join untuk bulan April ni..

1. Follow blog dia..

Ok..settle dah..

2. Buat satu entry bertajuk Mari Join Segmen Blog Review oleh Cik Aish..

Erm.. aku nak tulis apa ya..??

Tak mahu panjang-panjang, sikit saja aku nak tulis..

Sebenarnya segmen ni untuk bloger-bloger baru kat dunia blog ni.. Jadi sesiapa rasa dia tu masih baru, bolehlah nak join..

Dan sebagai balasannya, tuan blog akan review korang punya blog.. Bukan semua blog sekaligus, tapi satu entri satu blog.. Best tu..

Nilah masanya korang nak promote korang punya blog tu.. Jadi kepada sesiapa yang rasa nak tambah lagi dia punya follower kat blog tu.. Juga nak tambah pageview harian ke blognya.. Serta nak bagi peluang orang judge korang punya blog tu.. Inilah masanya.. Inilah segmen yang boleh korang join.. Paling penting, dia tak pernah kenal pun korang kat dunia nyata ni, jadi sudah tentu komen yang akan dia bagi nanti lebih ikhlas.. Bukan dia komen sebab nak jaga korang punya hati..

Yang baik kita terima.. Yang buruk kita cuba perbetulkan.. Ni sebab utama aku join segmen ni.. Dan korang pun kalau rasa berminat bolehlah klik (sini)...

3. Letak dia punya banner blog..



4. Tinggalkan link kat entri tu..

Sat... On the way..

***

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts