Saturday, April 23, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !

Salam dan selamat tengahari..

Hari ni nak join lagi segmen Ben Ashaari...

Sesiapa berminat nak join boleh pi (sini).. Tapi pastikan dulu follower blog anda kurang daripada 1000 orang ya..hehe

Sebab jumlah follower blog aku memang orang tak kan nampak kalau masuk dalam aku punya blog, jadi buat print screen yang ni ok..?? Kang ada yang kata tipu lak..



Terus ke segmen..



Header Tuan Empunya Segmen

Tajuk : BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !

Solan cepumas : Siapa yang mempengaruhi anda untuk membuat blog dan Siapakah sumber inspirasi anda ? Dalam 100 perkataan, 4 perenggan..

Aku terpengaruh nak berblog disebabkan satu bisikan yang mengatakan aku perlu punya blog macam kawan-kawan terdekat yang sudah jadi blogger.. Jadi tewaslah aku dengan hasutan itu.. Ngee..

Siapa yang menghasut tu..?? Erm ntah.. Satu bisikan dari alam ghaib.. Yang bernama bisikan hati.. Kan memang tak dak orang boleh dengar @ nampak..?? Ghaib la tu..

Bila aku mula berblog dulu, aku jadikan seorang ustaz aku juga blog dia sebagai sumber inspirasi.. (Klik sini) Al-maklumlah masa mula buat blog dulu aku nak buat blog dakwah.. Pasal tu kalau tengok entri aku yang lama-lama lebih ilmiah sedikit.. Kat mana yang ilmiahnya tu, aku pun tak tau.. Huhu

Cumanya sekarang ni gaya penulisan dah berubah sedikit.. Tapi niat berdakwah tu aku tak pernah letak tepi.. Kira sesuai dengan kemampuan aku la..

Tu saja.. Sekian

***

4 comments:

mcm ni lah said...

tinggalkan jejak utk dijejaki

Cik Cempaka said...

Hai hai..

saya suker..saya terjah

saya dengki..saya tak sempat join..

sailaaf said...

hikhik..saya dr num 18..awk num 19 ea?

::Mastura Zakaria:: said...

ziarah dari blog BA......salam perkenalan..enjoy blogging=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts