Thursday, April 7, 2011

Sebab Entri Pecah Panggung, Pasal Tu Aku Menyepi Diri..

Salam dan selamat petang semua..

Bagi yang selalu mengikuti penulisanku kat blog ni, mesti sedikit sebanyak tertanya juga ke mana aku menghilang terutama mereka yang memang selalu tinggalkan komen kat entri-entri tak berkualiti aku ni..

Sebenarnya.. Aku tak ke mana-mana pun.. Setia kat depan screen laptop aku ni.. Sengaja nak tengok sambutan untuk satu entri aku yang pecah panggung ni ha.. Dahsyat! Dalam sejarah aku berblog, ni kali kedua entriku mendapat sambutan pecah panggung..

Kali pertama dulu, pasal entri aku tu menjadi entri pilihan harian oleh seorang blogger terkenal.. Best juga rasa time ni.. Hehe

Cuma yang kali kedua ni, entri aku tu meletup pasal aku jadi orang yang tegakkan benang yang basah dalam entri tu.. Ni bukan aku kata, tapi encik anonymous yang komen dalam entri tu yang kata.. Siap ada url entri tu kat ruangan forum lagi tau...

Ermm.. Korang tanya entri yang mana..??

Ala.. Takkan tak tau kot?? Korang kan tiap-tiap hari baca penulisan tak berkualiti aku ni, mesti dah boleh agak entri yang mana satu aku maksudkan tu...

Kenapa boleh jadi entri pecah panggung..??

Mestilah pasal aku jadi penegak benang basah macam statement encik anonymous tu.. Puncanya pasal aku kata media massa lapor cerita tak betul untuk satu kes ni..

Aku nak tanya korang ni...

Kalau korang kat tempat aku la kan, tiba-tiba korang terbaca sesuatu yang korang tau memang tak betul kenyataan tu, apa yang korang akan lakukan..??

Pertama, cari peluang untuk betulkan apa yang salah tu..

Kedua, cari orang yang tulis kenyataan itu lalu bubuh pelempang..

Ketiga, diamkan diri saja pasal bukan korang yang buat salah kan..??

Keempat, @ korang punya tindakan selain yang aku sebut kat atas ni..??

Boleh nyatakan kat ruangan komen... tak kisah nak guna betul.. nama samaran.. nama manja.. @ nama anonymous pun aku terima.. Aku takkan delete @ sekat komen korang tu..

Apa..?? Nak komen, tapi tak baca lagi pun entri pecah panggung aku tu..??

Ha.. mudah saja.. Bagi yang belum baca, boleh tanya pada yang dah baca.. Bijak tak aku punya penyelesaian ni..??

***

2 comments:

EJA said...

sepanjang towan menyepi eja buat 2 entry..nanti singgah2 la ye towan..tegur la mana yg patut..klu eja la kan eja akan create kenyataan yg salah tu sampai pembaca tertipu ingat berita yg sohih..ahhaha ( kes aniaya ke tu towan?)

Unknown said...

>> eja : insyaAllah nanti to'wan singgah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts