Wednesday, April 20, 2011

Blog Aku Menjadi Pilihan Si Penerjah..??

Salam dan selamat malam..

Tadi masa tengah check statistik harian pengunjung ke blog aku, tiba-tiba aku tengok capaiannya datang dari satu url yang ni.. So, aku ambil sedikit masa untuk terjah ke blog tu.. Mana la nak tau kot2 dia kutuk aku kat dalam blog dia tu kan..??

Jadi apa yang aku dapat..??

Erm.. tak caya pun ada bila aku geledah blog dia tu...

Ada ka patut..???

Dia senaraikan blog aku ni sebagai antara blog yang suka diterjah..

Pasal pa tak patut..??

Mesti la tak patut... Dalam senarai panjang bloglist SUKA TERJAH BLOGS NEH yang dia buat tu, dalam tu semuanya blog-blog juga blogger-blogger yang cukup hebat lagi popular bila aku dok perati satu-persatu.. Sedang aku, hanyalah seorang blogger picisan sahaja.. Tambah pula, aku bukan kenal pun dengan blogger ni secara dekat samaada di alam nyata mahupun alam maya..

Ni buktinya...


Apa-apa pun terima kasihlah kerana sudi masukkan blog tak seberapa aku ni dalam dia punya bloglist..

Nak kenal blogger yang aku maksudkan tu..?? Jom terjah sini...



***

9 comments:

EJA said...

salam.. wah towan popular la ni..hehe towan sig please..heheh dua entry baru sudah siap..hehe

Unknown said...

>> eja : tak dak maknanya nak popular hehe.. sig??pa tu?ok2 on the way... :)

EJA said...

ala towan silap taip "sign" la towan..heheh ada makna nya lepas ni leh jadi blogger terkenal cam abg ben..heheh jgn lupa kan blogger yg mcm saya ni ye..ehehe

Unknown said...

>> eja : erm bukan artis nak sign..huhu erm biar blog cik eja jerla yang popular, to'wan tolong support..

EJA said...

blog eja tu x da apa towan..entry pun biasa2 je..lain sgt dgn blog towan ni bermanfaat entry semua baguih2..blog towan blh pergi jauh tau..syuqran atas support tu..mana tahu blog towan nati popular kt yaman..ehhe

Unknown said...

baguih pa, merapu ja yang lebih.. hehe tak macam blog cik eja, follower pun dah mencecah lebih 500, dah popular la tu..kan2?? :)

EJA said...

ala towan baru 500 je x mcm abg ben tu 13000..heheh mcm eja tu blogger x seberapa lagi towan x maju mana pun..tang tu jgk..hehe

Unknown said...

erm kena tingkatkan usaha lagi la bagi blog eja pun mencecah beribu2 juga hehe..

afsal_8281 said...

salam to'wan...
terima kasih la sudi nak mewar2kan blog SS (salmi salleh)
secara tak langsung na..

suka baca blog to'wan sbb sengal2 alim gitu mcm kt n3 saya tu... hihii

salam kenalan...saya ada byk gak komen kt n3 to'wan mayb tak perasan kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts