Saturday, April 9, 2011

Bila Blogger Berbicara Tentang Blog To'wan..

Assalamu'alaikum dan selamat petang..

Al-kisahnya..

Kelmarin dua orang blogger buat review tentang blog tak menarik aku ni.. Ni pun pasal aku sendiri yang minta direview blog aku ni.. Saja nak tahu pendapat serta pandangan blogger lain bila masuk dan singgah kat sini..

Jom kita tengok apa kata mereka..

Kata Pembawa Wacana :

Blog to'wan ni kalau tengok pun dah tau..... blogger yang matang dari segi pemikiran dan penulisan.... Memang bagus dan sangat digalakkan untuk dibaca..... Tapi boleh ditingkatkan lagi mutunya untuk ruangan komen jugak..... sama dengan Salim.... Ditambah dengan buang word notification.... lagi ramai yang komen... entri tu lagi banyak backlink nyer nanti...:)

Entri tu kat (sini)...

To'wan kata : Terima kasih untuk word notification tu Encik Pembawa Wacana.. Dah lama nak buang, tapi selalu terlupa.. Hehe

Kata Cik Aish :

to'wan masuk je blog ni rasa macam baca novel. tagline je dah rasa macam puitis je. hehe.sebenarnya saya suka dengan blog ni! sebab selain template yang simple dan menarik, penulisan dia pun best. jadi saya dapat expect anda bukan blogger yang menulis benda yang remeh. penulisan nampak matang. seronok baca entry dia.

anda menggunakan function read more. jadi blog anda nampak sangat kemas walaupun anda memaparkan banyak entry dalam homepage anda. tak menggunakan short form yang ketara. jadi memang konfem saya duduk lama lama dalam blog anda baca entry. suka!!

Entri tu kat (sini)...

To'wan kata : Baca novel..?? Tagline yang puitis..?? Cik Aish, To'wan rasa kat dalam blog ni, merepek saja yang lebih.. Huhu

Nah ni dua pendapat blogger tentang blog aku ni.. Pembaca pakat setuju @ tidak dengan mereka berdua..?? @ Anda punya pandangan lain..??

Cuma kalau anda semua sedar dan perasan, kedua-dua orang blogger ni cakap, aku nampak matang daripada segi penulisan... Ku renung-renung, ku belek-belek, ku jeling-jeling, tak tau la pula kat mana yang matang tu.. Penulisanku aku rasakan biasa saja macam blogger yang lain, atau mungkin tak layak pun aku nak jadi blogger kat dunia blog ni dengan entri-entri aku tu..

Kata anda pembaca pula, aku matang @ tidak..?? Anda tentukan...

***

1 comment:

Abu Zafran said...

tahniah to'wan teruskan berblog...suka baca entry2 tokwan...hehehee

jom baca
Mitos VS Fakta Dalam Cinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts